Wywiad z Jorge dla JVS Group PL!

Jak wiecie, we wtorek Jorge nieoczekiwanie pojawił się w Polsce! Podczas swojego pobytu spotkał się między innymi z JVS Group PL w warszawskim hotelu Butique, gdzie udzielił krótkiego wywiadu dla fanów. Jorge odpowiedział na kilkanaście ciekawych pytań. Chcecie dowiedzieć się jaki był najdziwniejszy prezent, który otrzymał, a może poznać odpowiedź na pytanie co inspiruje artystę do tworzenia piosenek? Zapraszamy do przeczytania całego posta!






Koncerty w marcu odbędą się dzień po dniu, czy to nie jest zbyt męczące dla Ciebie?

Nie, myślę, że to w porządku. Nie jest tak, że mam dwa koncerty dziennie, tylko jeden, więc myślę, że będzie naprawdę fajnie. Taką mam nadzieję.


Co było najlepszym prezentem, jaki kiedykolwiek dostałeś od fana?

To bardzo trudne pytanie, ponieważ nie chcę mówić, że coś było najlepszym prezentem. Doceniam każdy prezent. Czasami fani muszą pokonać duży dystans, żeby zobaczyć mój występ, więc myślę, że powinienem doceniać każdy rodzaj prezentu, nawet ich odzew na portalach społecznościowych. Kocham to wszystko!


Jak wygląda nagranie całego albumu? Czy to dużo pracy?

Tak, to zabiera bardzo dużo czasu, wiele osób jest w to zaangażowanych. To bardzo długi proces, ale jest tego warty. Mi zajmuje to już dwa lata, ale to dobrze, bo teraz mamy już naprawdę duży zbiór świetnych piosenek. Tak, to jest naprawdę warte tego wszystkiego.


W poprzednich wywiadach wspominałeś, że byłeś nieśmiały, gdy byłeś młodszy, jak udało Ci się to zmienić?

Oh, musiałem to zrobić! Stojąc pierwszy raz przed kamerą, uważałem, że to okropne, jak wielu z nas, ale po prostu musiałem się tego nauczyć. Dużo ćwiczyłem. 


Jeśli mógłbyś dostać jedną, jakąkolwiek rzecz, o którą poprosisz, co byś wybrał?

To bardzo interesujące pytanie! Muszę się nad tym chwilę zastanowić.(...)
Myślę, że wybrałbym teleport, bo mógłbym podróżować wszędzie, tak szybko jak to możliwe. Meksyk-Polska! Meksyk-Polska! Właśnie tak.


Jak wspominasz koncertowanie z R5?
Było wspaniale! Oni są naprawdę świetni! Było dużo zabawy i jestem im wdzięczny, że pozwolili mi występować podczas ich trasy. 


Jaki był najdziwniejszy bądź najbardziej zaskakujący prezent, który kiedykolwiek otrzymałeś? Wiem, że dostałeś gitarę ze słodyczy...

O tak! To było zabawne! Dostałem gitarę, która w całości była zrobiona ze słodyczy i czekolady. Było zabawnie, żartowałem sobie z niej, udając, że gram. To był dziwny, ale świetny prezent. 



Ktoś za ciebie decyduje co masz ubrać na daną okazję czy jednak takie decyzje podejmujesz sam?

To i to. Lubię ubierać to, co chcę, ale lubię też, kiedy ktoś mi pomaga i razem wybieramy wszystkie rzeczy. Jednak to wszystko jest bardziej moim pomysłem i decyzją.


Oglądałeś wczorajszy mecz Polska-Meksyk? Jak Ci się podobał?

Nie miałem czasu, by go zobaczyć, miałem próby z zespołem. Wygraliśmy i przepraszam Was. Może następnym razem (śmiech). 


Co jest Twoją inspiracją podczas pisania piosenek?

To zabawne, bo inspiracja może przyjść znikąd. To mogą być moje własne historie, doświadczenia innych ludzi, inne piosenki, filmy, książki, a nawet natura. 


Planujesz wydać swoją autobiografię?
Nie wiem, jestem jeszcze młody, mam dopiero 25 lat. Naprawdę, nie mam pojęcia. Myślę, że muszę jeszcze poczekać. 


Kto jest Twoją "celebrity crush" i dlaczego?

Nie wiem czy mam teraz taką osobę, ale kiedy byłem młodszy była nią Scarlett Johansson.


Możesz opisać Jorgistas w trzech słowach?

W trzech słowach? Hmm.. Co by tu powiedzieć... Lojalne, niesamowite i zabawne. 




Podobał Wam się wywiad? Dowiedzieliście się czegoś nowego o Jorge?





2 komentarze:

  1. Świetny wywiad! Fajnie jest się dowiedzieć o Jorge kilku nowych rzeczy ♥
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad był niesamowity, w ogóle obecność Jorge w Polsce, była naprawdę wielkim zaskoczeniem. Świat Disneya - http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.