Wywiad z Jorge dla BRAVO!

listopada 09, 2017
Jorge, biorąc udział w trasie po Europie razem z zespołem R5, zahaczając naszych zachodnich sąsiadów, został zaproszony do udzielenia wywiadu dla niemieckiego magazynu "Bravo". Prenumerata owego czasopisma kilka dni temu ukazała się w samych Niemczech. Jesteście ciekawi, czego obawia się Meksykanin i co mówi o miłości? Odpowiedzi na te pytania uzyskacie, czytając przetłumaczony specjalnie dla Was wywiad!



Kiedy wydajesz swój album?
 Sam zadaje sobie to pytanie cały czas (śmiech). Najpierw wypuszczamy single i mam nadzieję, że album wyjdzie w przyszłym roku.

Jakie masz hobby?
Uwielbiam uprawiać wszelkiego rodzaju sporty. Jestem nadaktywny i zawsze muszę się ruszać.

Co lubisz najbardziej, jeśli chodzi o Niemcy?
Uwielbiam sznycle! Za każdym razem, kiedy jestem tutaj, to jem trochę. Również myślę, że budynki tutaj są piękne, a ludzie bardzo mili.

Co najbardziej kochasz w swojej narzeczonej?
Nie chcę żeby to zabrzmiało kiczowato, ale kocham bardzo wiele rzeczy w Stephie. Ona ma szaloną charyzmę i jej oczy są bardzo piękne.

Kiedy zakochałeś się po raz pierwszy?
Byłem w szóstej klasie. Była taka dziewczyna w mojej klasie i myślałem, że jest bardzo gorąca. Ale byłem zbyt nieśmiały, by do niej zagadać. Z tego powodu nic nie wyszło.

Jaka była najbardziej szalona rzecz, jaką fanka dla Ciebie zrobiła?
Dziś moja dziewczyna dostała smoczek przed biurem „Bravo” mimo że nie jest ona w ciąży. Ale to było bardzo urocze. Zdecydowanie zachowamy ten smoczek (śmiechy).

Jaka jest Twoja ulubiona seria?
W tym momencie jestem uzależniony od „Gry o tron”. Moja narzeczona i ja oglądaliśmy ostatni sezon całkowicie w jednej sesji i musimy czekać bardzo długo na kolejny sezon.

Chciałbyś się przeprowadzić do innego państwa?
Chciałbym mieszkać we Francji przez chwilkę. Lubię bardzo krajobraz i ludzi tam.

Czy zamierzasz wyruszyć w trasę sam- jeśli tak, jak się Twoje plany?
Tak, w marcu wyruszam w wielką, europejską trasę! Jestem totalnie podekscytowany, że spotkam moich fanów.

Bardziej wolisz wstawać wcześniej czy spać długo?
Jeśli wstaję wcześnie, to mam dużo czasu. Niemniej jednak, lubię chodzić spać późno, dlatego lubię spać dłużej (śmiech).

Jaki jest Twój największy lęk?
Boję się oddalenia od moich przyjaciół, kiedy nie widzimy się ze sobą lub nie rozmawiamy.

Czy ty kiedykolwiek zakochałeś się w Tini?
Nie, ja nigdy nie byłem zakochany w Tini. Rozumiem, że fani chcieli tego, ponieważ byliśmy parą w serialu „Violetta”. Ale my nigdy, nie byliśmy kimś więcej niż przyjaciółmi.

Jaki był Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Zdecydowanie nie matematyka! (śmiech). Chemia była najbardziej zabawna dla mnie, ponieważ zawsze robiliśmy eksperymenty.

Czy masz jakiś szczęśliwy amulet?
O tak, mam czerwoną bransoletkę, której nigdy nie zdejmuję. Ona chroni mnie przed złą energią i wibracjami.

Ile czasu potrzebujesz, by być gotowym do wyjścia rano?
Normalnie, ja jem szybko. Kiedy jestem spóźniony, potrzebuję około 15 minut, by być całkowicie gotowym.




Co sądzicie o wywiadzie? Dowiedzieliście się czegoś nowego o Jorge? Dajcie znać w komentarzach!




1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.